luni, ianuarie 26, 2009

Gandurile unui copil



Sper sa nu te superi...mi-a placut prea mult...te las sub anonimat:)...:* Nu stiu daca ai mai papat cuvinte dar sa imi spui ! Ah! Era sa uit,da-i un nume! Te las.



" Imi place sa-mi fac degetele sa alerge pe trupul tau intunecat de alb,sa-ti privesc ochii,sa ma scald in ei,sa-ti prind mana si sa ne aruncam in acel abis tacut.

Si sa te sarut ca un copil pe trup,care se leapada de tot si lasa spiritele noastre sa se iubeasca,atinga,sa bea cafea sau mai stiu eu ce...

Si sa cuprind in bratele mele mici si visele tale atrofiate sa infloreasca,ca margaretele, usor, tacut, in neantul lor plin de talc!"

4 comentarii:

metafizicx spunea...

avand in vedere ca nu comenteaza nimeni:)) ar trebui sa o fac eu. dar ma abtin.


inca

andra spunea...

nu l-am pus pt a fi neaparat comentat...si asa nimeni nu stie:-$

maia.storyboarders spunea...

eu stiu. si daca n-as stii, mi-as da seama. si pentru ca imi dau seama stiu, iar pentru ca e posibil sa nu stiu am sa incerc sa-mi dau seama. sau cu seama. sunteti foarte dragalasi. ;)) va pup

andra spunea...

si noi pupam frumoasa desteapta cu ochi verzi:X>:D<