miercuri, februarie 25, 2009

Te poti juca


Da! Joaca-te cu mainile mele plapande,atarna-le pe langa,sau dupa tine,uita-te-n ochii mei si incearca sa cauti ceea ce n-am voit a-ti spune in urma cu cinci minute,asaza-ti palma fix deasupra pieptului,in golul acela pe care mereu reusesti sa-l umpli si spune-mi cu acelasi glas de netagaduit arta ,ta,poetica.

Da! Joaca-te cu ochii mei umezi,adoarme-i cu povesti despre duble personalitati,femei in corpuri de barbati si nebunii individuale,lasa-ti scrisul pe coastele mele ca sa am ce sa citesc dupa ce ai sa pleci,rasuceste-mi parul dupa cercurile tale si fredoneaza versuri albe in tacerea mea.

Da! Joaca-te cu buzele mele si musca-le usor atunci cand vrei sa tac,traseaza-le un semi-contur cu limba atunci cand doar ma uit la tine cu o nuanta de pseudo-repros-care-vrea-sa fie-insinuant ,lipeste-ti degetul mare in mijlocul lor atunci cand ti se pare ca aberez si in niciun caz nu le lasa intredeschise mai mult de cateva secunde.

Da! Te poti juca cu mine ,cea fizica si spirituala,atata vreme cat stii ce vreau sa aud,cand si in ce fel ,cu ce vocabule relevate si cat de goala ma poti prinde.

Niciun comentariu: