miercuri, iunie 24, 2009

dor/doar/da !


Simpatic deşi mai degrabă adorabil degetul tău lipit de pielea mea caldă. El adie uşor peste pori avizi de mângâieri şi tandreţuri, dar fără nuanţe de siropeli. Dulce gustul tău pe limba mea, papilele cântă serenade. Ochii te pătrund şi îţi mestecă suflarea până ce scot un balon –umflat cu dorinţe ude şi vechi. Ȋmi place să ştiu că te mulezi perfect pe mine. Te văd şi acum şi atunci şi peste, intrând , ieşind , dar mereu ţinându-mă de mână. Amuzant felul în care încerc şi te-ncerc, naiv, stângaci, galeş, iar uneori insinuant. Casc larg spaţiul dintre tine şi mine ca apoi să îţi întind braţele din nou, doritoare. Nu mai plâng. Promit. Haos gingaş de cearceaf mototolit şi haine aruncate, dimineţi târzii ude,uscate,obosite de mai multe ori, dar în braţe.

33 de comentarii:

metafizicx spunea...

obiectiv.

e o prostie.
o lamentatie.

in restul totul e bine si frumos.

Screeach spunea...

Subiectiv toata ziua! E dragut, parca e dimineata aia la care aspira toata lumea,letargia aia care te face sa zambesti placut si sa uiti de orele tarzii...

andra spunea...

screeachy el se referea ca dintr-o perspectiva obiectiva ceea ce am scris eu e o prostie si o lamentatie, nu inteleg insa faza cu lamentatia cand nu ma plang de nimic,ba dimpotriva,ma bucur de ceea ce traiesc

metafizicx spunea...

mda. bine ca sunteti voi destepti:)) ce sa zic

andra spunea...

sincer serban cred ca stiu mai bine ceea ce scriu :) iar de regula cand doi iti spun ca esti beat te duci si te culci, beat sau mai potrivit contextului , fumat :)

Screeach spunea...

lasa mai omul sa rada-n "obiectivitatea" lui...

Anonim spunea...

imi place textu:D
@bubu:sigur nu esti tu mai inteligent decat el..

andra spunea...

anonim multumesc , te cunosc ?:)

Anonim spunea...

nu ma cunosti,nici eu nu te cunosc.iti citesc blogul pt ca scrii unele lucruri care imi plac f mult:)

Nisip spunea...

omul pentru tine este ceva fluid si copilaros. Ori eu prefer imaginea unei persoane perfect solide, palpabila. Tie iti place inocenta primara, a copilului - mie imi place aia care vine odata cu intelepciunea, cand deja ai trecut de impresiile maturitatii. Textul e frumos. Creaza o imagine si o atmosfera anume.

andra spunea...

@ nisip multumesc :) dar nu incerca sa tragi concluzii, mie imi plac multe si vad multe :)

metafizicx spunea...

de unde stii tu?:)
pentru anonim e asta

Anonim spunea...

ai un fel de a scrie sexual dacă vrei senzual,scris în imagine tradus
pictezi ce scrii

metafizicx spunea...

are pe dracu:))
cica sexual:))
picteaza ce scrie! pai da asta fac toate fetitele mici si complexate cu blog ca dansa:)))

LeFromage spunea...

Draga domnule Bubu. In primul rand, dorim sa stim cine te-a convins pe tine ca esti atat de inteligent. Intr-adevar este o porcarie ... o porcarie numai din perspectiva oamenilor care totusi nu au trecut de o perioada de maturitate, o porcarie care oarecum ii zgarie pe creieri pe cei care stau sub sigiliul virginitatii, o porcarie care nu-si gaseste rostul in mintea celora care totusi n-au trait acest lucru pana acum. Un sfat prietenesc, lasa cartile, lasa teoriile, pentru ca lucrurile acestea, menite sa iti lumineze calea, nu au decat un efect de vacum in gaura prostiei pentru oameni care traiesc in lumea lor infantila, total nepotrivita pentru varsta lor. Nu stiu nimic despre tine, dar cuvintele tale au rol de autoportret.
Si acum on topic: Eu citesc si simt o "joaca" in cuvintele tale. O joaca descrisa in cele mai mici amanunte care se dovedesc a fi esentiale pentru a induce o atmosfera, hai sa ii zicem erotica. 1 minut de fericire.

roxa spunea...

eu cred ca e mai intelogent decat toti copilasii de aici la un loc!

metafizicx spunea...

de obicei persoanele inteligente renunta primele.asa ca va voi lasa sa comentati in continuare have fun
:*

andra spunea...

:))) asa e, deci se vede ca nu esti. eu ti-am mai spus sa ma lasi in pace si ai continuat sa ma suni, sa imi dai mesaje , tu si prietenele tale , sa imi lasi comenturi, intr-adevar, ai cedat primul, inteligentule :)

andra spunea...

@ roxana poate sa fie mai inteligent decat tot globul la un loc , numai sa uite ca exist :) sa-si vada de inteligenta lui si sa ma lase in pace.

U. spunea...

Fiecare are parerea lui .Avand in vedere ca traim intr-o tara democrata avem dreptul sa ne-o exprimam indiferent daca este pro sau contra.

U. spunea...

btw: imi place ce ai scris.

roxa junk spunea...

:)) am inteles ca injuri mirobolant;;)

roxa junk spunea...

dar mi se pare ca aici e un forum cam prastie. lasati-o balta toti si gata.

andra spunea...

injur apoteotic si eclatant chiar :) pai vorbeste cu amicul tau serban si spune-i ca daca tot e asa de erudit sa inceteze ;)

roxa junk again spunea...

ai ti-as sugera sa nu mai faci lucruri asemanatoare.
nu e bine!

roxa junk spunea...

din ce observ si mi se confeseaza a cam incetat. deci gata si tu.
nu existi pentru el si invers.
we have a deal?

andra spunea...

roxana nu stiu exact la ce anume te referi si sincer nu ma simt vinovata de ceva, insa ,oricum e normal sa ii tii partea lui pentru ca iti este prieten si nu stii decat varianta pe care ti-a spus-o el, ideea e ca m-am saturat sa imi dea mesaje tampite si sa imi lase commnenturi la fel de tampite si nu se potoleste

andra spunea...

:) a cam incetat? hmmm intreaba-l cine ma suna in timp ce eram cu prietenul meu si nu voia sa inceteze, cine mi-a dat mesaje si cine a inceput cu comenturile pe blog, cine tot vorbeste cu prietenii mei si le spune ca vine in bucuresti, hai sa fim seriosi, chiar nu stie cand sa se opreasca

LeFromage spunea...

Quote:'eu cred ca e mai "INTELOGENT" decat toti copilasii de aici la un loc!'

True, "intelogenta" sa ma lasa rece, fara cuvinte, si totusi imi dau seama cu cine stam de vorba, un critic de hartie. Dap intr-adevar, a te intoarce in timp, a gandi precum un copil, a savura placerile minore ale trecutului de dragul artei este un artificiu de durata scazuta, o meditatie. Dar scuza-ma, omul care gandeste permanent precum un copil dar are aspiratii de savant, acel om este intr-adevar "Intelogent" si nici pe departe "Inteligent".
Gata cu comentariile aiurea, sa nu uitam ca e un blog nu un forum.

Screeach spunea...

Intru sa vad ce ai mai scris si ...
Doamne! Ce am gasit aici...
Ce se distreaza lumea. Hai ma biscu, mai scrie ceva:D...

Ebe. spunea...

gusturile sunt subiective, ce tie iti place poate altuia ii displace si tot asa....

hei.a trecut ceva timp de cand nu ai mai postat, desi in lista de bloguri apare un articol nou "punct si virgula" cand intri pe blog nu e nimic.

se pare ca nu sunt singura care vrea un semn de viata.:)

George Colang spunea...

foarte frumos. felicitari

Anonim spunea...

Îmi place mult. Când am citit titlul am rămas blocată şi nu m-am lăsat până n-am citit.
Visez la o zi dinaia! Superbă descriere