sâmbătă, decembrie 08, 2007

ciocolata calda si frank sinatra


(...)crezusem ca ai uitat si sincer nu aveam niciun chef de a ma intoarce acasa,desi in paralel gradele de afara complotau impotriva mea.ramasesem cu ei doi si ma simteam tare in plus,dar nu aveam ce face,inca;o singura vibratie din raiatul caramiziu imi schimba total perspectiva asupra urmatoarelelor actiuni.oki,in sfarsit o sa beau ciocolata calda ,ciocolata AIA calda dar, pana la 7 mai e si trebuie sa facem ceva pana atunci.dupa lungi afirmatii fierbinti si retorice :”hai sa mergem la mec” bun,hai! 5 jumate,inca prea devreme,”hai la sala dalles ca de acolo nu ne da nimeni afara”,hai! Ne-am fatait si pe acolo vreo ora si un pic,printre alti oameni la fel de curiosi sau inghetati ca si noi,printre o gama larga de produse,de la dulciuri si cafea la esarfe si cercei din lut; la final,drept desert am servit autori si ultimul pasaj din :"de ce iubim femeile" de cartarescu,si uimitor am ajuns toti trei (doua fete si un baiat) la aceleasi concluzii.”parca erai mai mic,zau! poate de la vreme,poate n-am mai crescut eu, cert e ca tare bine imi pare ca ai venit,ODATA!!!” cam asta aveam in minte cand te-am vazut.”de data asta am baut ciocolata mai incet,ai vazut?(poate e influenta refrenului notoriu: “new york,new york”,poate newyork-ezii beau ciocolata calda mai incet) oricum nu prea imi schimb(toate) obiceiurile de la an la an si naravurile ,nici atat.cred ca ar fi o idee buna s-o suni pe laura sa stii,sau ,daca nu, NEAPARAT sa iti gasesti o prietena cu planuri pentru revelion,altfel nici nu se pune problema.totusi sa stii ca e pacat ca nu ai studiat pianul si chiar imi pare rau ca ti-ai fisurat meninscul, dar fii pe pace lemnisorul te va astepta,masajul meu insa, nu prea mult(…)

Niciun comentariu: