joi, februarie 07, 2008

“Ce-ţi lasă gura apă?”



Îmi lasă gura apă de o bătrânică rotofeie care să vină în fiecare zi acasă, să îmi gătească, să poarte rochii înflorate ,până la glezne şi să îi miroasă mâinile a făină şi a lămâie.Să aibă faţa rotundă şi tenul dospit,ochi mari şi rotunzi şi voce blândă cu care să strige:”Masa îi gata!”.Să pună serveţele ,flori ,şi o faţă de masă apretată ,iar mâncarea să fie întotdeauna caldă şi gustoasă.

Îmi mai lasă gura apă de un prieten francez,cu pistrui ,care să îmi spună frumos: “merrci andrra”.Eu să îi zic: nu ai pentru ce Pierre” şi să îmi aduc aminte de parfum( Pierre Cardin) sau să îl întreb dacă îi plac pietrele?Să ne plimbăm seara şi să mă întrebe de ce zâmbesc rar şi atunci să îl rog să mă ia în braţe căci mi-e frig.Să îl pun să îmi zică poveşti înainte să adorm şi să îmi facă masaj,iar de dimineaţa să ştie că trebuie să plece şi că îi mulţumesc.

Îmi lasă gura apă şi de mers prin magazine în fiecare zi,de un portofel care nu se goleşte niciodată şi care nu strâmbă din nas la a patra pereche de blugi sau la a cincea eşarfă,la bluze sper să fie mai indulgent.Să îmi facă cu ochiul la fiecare vitrină sugerându-mi că încă e doldora de monezi şi hârtii pregătite să iasă în lume şi să intre şi în magazinele pentru bebeluşi deşi ştie că nu vom cumpăra nimic,încă.

Îmi lasă gura apa şi de anumiţi oameni însă nu întotdeauna şi lor de mine.

7 comentarii:

Anonim spunea...

sunt bărbat, nu pot să spun :)

andra spunea...

ce nu poti sa spui?

M.G.Craciun spunea...

cred ca e in firea noastra sa visam, sa dorim, sa ne imaginam ... parca e mai "inflorata" viata asa...

Anonim spunea...

O pustoaica care face pe desteapta/inteleapta. Nu, serios: inocenta combinata cu ignoranta da ceva unic.

andra spunea...

@anonim: nu fac pe desteapta sau pe inteleapta,pur si simplu gandesc si simt iar imaginatia ma ajuta sa pun pe hartie lucrurile astea,daca nu iti place ceea ce scriu nu mai pofti pe aici cu rautati ca nu isi au loc,sunt alergica la aere de superioritate :)o zi buna!

carmen spunea...

biscuite, ai vazut k pana la urma, omul zice k "inocenta combinata cu ignoranta da ceva unic" ;) iar tu esti unica :X eu as zice k in cazul tau inocenta, combinata cu o personalitate puternica in devenire da ceva unic... si sa stii k scrii kestii din c in c mai dragutze :*>:D< (blondie:*)

maia.storyboarders spunea...

la mine la inceput am primit multe astfel de intepaturi sa le spunem, dar sa stii ca oamenilor le place sa citeasca in general si ceea ce nu reusesc sa admita ca citesc de fapt. blogurile sunt un exercitiu de scriere sociala si singurul mod in care poti sa faci literatura cu pixeli sau macar sa insiri cuvinte care clipocesc frumos in urechi si prin cativa ochii este sa-ti incui emotiile in cutiute colorate pe care sa le servesti apoi aforistic pe aici. de altfel nimeni in afara de tine si cel mult inca un om nu trebuie sa stie ce vrei sa spui de fapt.