marți, februarie 23, 2010


Sunt o fetita mica cu breton iar tu ai grija de mine; imi lustruiesti visele si imi aranjezi gandurile, ma faci sa zambesc chiar si atunci cand ploua afara si ai grija sa nu mi se ude parul. Ma tii de mana cand traversez strada si ma mangai blajin pe cap cand plang, imi stergi lacrimile fierbinti cu maneca si imi zambesti duios, dar asta nu foarte des; sa nu crezi ca sunt suparata, stiu de ce procedezi asa, vrei sa ma faci sa fiu puternica si de aceea restul datilor cand plang te uiti la mine de sus si astepti sa ma ridic, de abia apoi imi intinzi mana. Ma trimiti la scoala si cand ma intorc ai grija sa ma intrebi daca s-a luat cineva de mine, ma uit la tine zambind si ma simt norocoasa ca asa e omul care doarme gol langa mine. Ma lauzi rar, dar e intens; aud cuvintele unui om care are incredere in mine, ce frumos! Increderea pe care nici macar eu nu o posed. Ma lasi sa fiu copil si sa nu gandesc prea mult, ma faci sa cred ca intr-o zi o sa invat sa scriu si o sa fiu apreciata pentru asta si ca vor trece oameni pe strada imbracati de catre mine. Imi spui ca sunt frumoasa si speciala exact atunci cand nu m-astept si vorbele zboara repede sus de tot, iar eu raman cu parfumul lor impregnat pe umar; stiu ca nu ai sa le repeti daca te rog dar uneori simt ca altfel le-ar piere farmecul.Pari aiurit si cu capul in nori dar iti aduci aminte sa faci lucruri la care nu m-astept si total opuse aparentelor; nu tii minte un lucru pe care ti-l spun de 3 ori in interval de 10 minute, dar tii minte, intr-o zi in care “ am avut chef sa ma plimb” sa imi dai biletul de tren ca sa-l pastrez in cutiuta mea cu amintiri, la vederea careia ai ras sincer. E mare lucru sa ai langa tine persoana care sa te faca sa te simti in largul tau chiar si atunci cand ai cea mai proasta zi din toata saptamana, cel mai neascultator par si cei mai multi nervi, persoana care sa schimbe sensul cuvintelor si demersul lucrurilor, persoana care sa iti fie si parinte si prieten si iubit dar care sa iti arate ca are si el la randul lui nevoie de tine, persoana cu care timpul sa iti zboare atat de repede incat sa iti para rau.

Suntem cei mai frumosi copii.

P.S Nu stiu ce titlu sa ii pun, poate ma ajuti.

9 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Ce frumos spui...

Anonim spunea...

Foarte foarte fain!
Din sute de bloguri vizitate doar unul am gasit ca sa imi placa, al tau.
De unde te inspiri?
Te astept pe blog http://son1ofthe3earth.wordpress.com/
Congrats

Elena Cute spunea...

Foarte frumos,imi place mult:X

Ai putea sa'l numesti "Pasind impreuna" sau "Tu ma ridici" sau nu stiu trebuie sa iti vina ceva:D

Keep going!

Robert spunea...

titlu? Fii real! interesante anumite posturi. tot inainte .jw.

Anonim spunea...

Foarte drăguţ şi evocativ.

Titlul, cred că l-ai dat tu însăţi... Cei mai frumoşi copii.

Numai bine.

shadows spunea...

Poate e mai bine sa ramana asa, fara titlu. Uneori e mai greu sa numim ceea ce simtim si apoi scriem... undeva.

Bogdan spunea...

titlu : "trimis de Dumnezeu pentru mine"

Bogdan Epureanu spunea...

Doarte frumoasa declaratia ta de dragoste... cel carui ii este dedicata poate sa se considere un om norocos. :)

coach handbags spunea...

Fantastic submit once again mate. I believe coach bags you’ve hit the nail about the head there. It does not ought to be challenging yet mose men and women fail to recognize the basics.
coach bags outlet
coach handbags
Coach Baby Bags
Coach Backpack Bags
Coach Backpack Bags
Coach Carly Bags
Coach Claire Bags
Coach Ergo Bags
Coach Garnet Bags
Coach Hampton Bags
Coach HOBO Bags