sâmbătă, septembrie 08, 2007

caroruri din h2o


ma ridic greoi din pat,vanata de lumina puternica ce venea din spatele draperiilor rosii ,si dau sa caut pe masuta din stanga patului, paharul cu apa(rece,speram);fara sa vreau dau peste el si cade ,cu tot cu elixirul pentru nervii mei, pe parchetul incins.ma ridic imbufnata , imi afund talpile in asfaltul artificial si tropaind cu toata puterea ajung in camera opusa de unde sper sa pot face rost de macar o gura de ceva rece ,ORICE!! Chiar si un suc de gref..amar..lipicios..pe care in conditii normale nici nu l-as tine in frigider,langa apa sfanta si ceaiul de lamaie;nu gasesc nimic,parca gradele infernale mi-au secat orice urma de lichid potabil si ma aflu in cel mai implacabil mediu arid.nu se poate,ce am facut sa merit asta?? Poate ca e din cauza ca ieri ,in 16, nu am lasat o babuta sa stea jos..o doamne promit ca data viitoare am sa ii cedez si locul meu si al persoanei de langa.clar.lipsa apei schimba un om radical.da,nu am de ales,ma imbrac cu rochia verde,cumparata chiar ieri,pentru a ma duce la magazinul din colt;nu conteaza ca nu merg decat 20 de metri,ca in drum ma voi intalnii cu vecina de la 3 care-si plimba cainele, si vecinul de la 7 care se lauda mereu cu nepotul lui e plecat la studii in America,macar ei doi trebuie sa imi vada noua achizitie;ei si vanzatoare care mereu imi admira accesoriile(la naiba,am uitat ca i-am promis ca ii cumpar bratara ca a mea daca mai gasesc,desigur ii voi spune ca nu mai aveau,in fond nu mi-ar fi convenit sa aparem amandoua cu ea,un alt motiv pentru care mi se refuza dreptul la apa rece probabil).ajung in pravalie(,din fercire vanzatoare a uitat se pare de bratara)si o zaresc…dragoste la prima vedere…amantul cel mai bun…prietenul din diminetile rapite de torpoare:apa mea plata;fara sa mai zabovesc nici macar o secunda intind monezile vanzatoarei si imi strang la piept odorul,o deschid,simt racoarea care urca pana in varful dopului si picaturile zglobii care coboara pe gatul meu uscat,parca toata caldura a disparut si ma invaluie o aura de grade scazute,ma aflu in propriul igluu departe de nervi intinsi pana la refuz ,irascibilitate supraponderala si stari amare.imi iubesc apa plata!

Niciun comentariu: