sâmbătă, septembrie 08, 2007

paroxism


murdara chiar si pe varful nasului de inghetata de cacao ,iau telefonul in mana,il strang in palmele asudate pret de cateva secunde, si ma decid[…]

Trrrr!!trrrr!!!

-da??!!!....

-buna,stiu ca e 3 si probabil dormeai,sau te uitai la televizor,si mai stiu ceva:mai stiu ca nu-mi pasa;da! Te-am sunat sa iti spun ca te iubesc,stiu, nu ai ce sa zici,nu e prima oara cand ti-o spun,dar e prima oara cand ti-o zic la 3 dimineata; probabil ca nu te incalzeste foarte mult,sau poate iti place sa o auzi,ma minti sau nu ,asta nu-mi opreste limba sa scoata afara cele sapte litere bold-uite;si mai vreau sa stii ca mie dor de tine;mi-e tare dor,dor sa te tin in brate si sa te mangai,dor sa te sarut si sa mi se faca pielea de gaina;mda,stiai si asta probabil,si-ti place al naibii de tare sa o auzi desi tie nu ti se intampla acelasi lucru,trist nu? Iti raspund eu: da!trist pentru mine;aaa sa nu uit , da! Vreau sa facem dragoste,vreau si acum si am sa vreau si peste 2,o suta,o mie de ani,sa nu indraznesti sa uiti asta si sa te tii de ceea ce mi-ai spus,sa nu ma lasi balta in complexele mele,sa nu faci asta acum dupa ce ti-am inghitit de atatea ori parfumul;stiu ca eu nu pot,dar tu nu trebuie sa ma lasi,cred ca merit asta…. Da, ai zis ca nu te mai rogi de mine, dar ai zis ca vrei,daca vrei ceva trebuie sa lupti nu?da…poate ma supraestimez,( de fapt sigur o fac) bun, atunci eu te provoc,accepta-mi provocarea si spune-mi ca o sa facem dragoste,spune-mi acum!!! spune-mi-o cu certitudine implacabila,spune-mi-o iar acum si iar peste trei secunde,spune-mi-o sa cred,sa ma linistesc,sa stiu ca asa va fi ,da stiu,nu sunt in deplinatatea facultatilor mintale dar vreau sa imi spui asta,vreau sa stiu ca macar acest lucru nu am sa-l pierd din cauza complexelor mele,tu nu ai nimic de pierdut ,am incredere in tine,nu ma dezamagii,da??..acum trebuie sa inchid..nu!..nu mai pot sa stau..nici nu cred ca mai vrei..deja te-am speriat,..stiu..dar te iubesc,sa nu uiti asta da?? Nu uita,bun..asa ..sa nu uiti..te iubesc..pa…

…ma decid sa pun telefonul la loc.

Niciun comentariu: